Autóklíma tisztítás és fertőtlenítés
Szervizünkben kétféle autóklíma tisztítást alkalmazunk, melynek együttes alkalmazása hatékony!
A habos tisztítás az elpárologtatóról marja le a gombásodást. Innen indul a fertőzés és a kellemetlen szag.
Az ózonos tisztítás pedig már a kabinba, levegőjáratokba bejutott fertőzéseket írtja ki.
Az egyik a klíma egyik felét tisztítja, a másik a másik felét. Egyik nem jobb a másiknál.
Kérje mind a kettőt, minden tavasszal.
Elhanyagolt, kellemetlen szagú rendszer esetén, ha a szag visszajön 2-3 hét után, a habos rendszert ismételten alkalmazni kell.
A komplett autóklíma tisztítás és autóklíma fertőtlenítés, (habbal és ózonnal) a leghatékonyabb!
1. Habbal történő tisztítás
(Komplett fertőtlenítéshez kérje az ózonos tisztítást is.)
Ennél a tisztítási folyamatnál a fertőtlenítő habot (egy-két kárpitelem vagy a kesztyűtartó megbontásával) az elpárologtatóhoz juttatjuk. A hab folyadékká alakul és “lemossa” az elpárologtató lamellákról a baktériumokat, algát és a kellemetlen szagokat. Ezzel a rendszerrel az elpárologtatót fertőtlenítjük, szagmentesítjük. A habot az elpárologtatóra kell juttatni!
Nem a műszerfalon kell befújni a szellőzőkön keresztül, mert az aktív hab soha nem fog lejutni az elpárologtatóhoz, ahonnan a büdös jön.
A folyamatos hőcserélődés a pollenszűrő által nem megszűrt por, kisebb kosz lerakódik az elpárologtatón, ahol elkezd fertőződni, büdösödni.
Sok ügyfelünk tart ettől a kezeléstől, mert rosszat hallottak róla, befolyt a hab a rádióhoz, zárlatot okozott, stb.
Ez így van, de csak akkor, ha nem jó helyre van fújva a hab. Nem lehet a műszerfalon keresztül használni. Nagyon sok helyen ajánlanak habos tisztítást, de nem tudják, hogy hova kell fújni. Ezeket kizárólag az elpárologtató tisztítására, fertőtlenítésére találták ki, nem pedig a műszerfal telefújására.
A habos tisztítás után javasolt a pollenszűrő cseréje is.
Elhanyagolt klímarendszerek esetében a kellemetlen szag pár héten belül visszajöhet, ezekben az esetekben meg kell ismételni a kezelést, újra le kell fújni az elpárologtatót, hogy a szag megszűnjön.
Teljes fertőtlenítéshez kérje az ózonos tisztítást is.
Míg a hab elpusztítja a fertőző baktériumokat az elpárologtatóban, addig az ózon ugyanezt teszi az egész utaskabinban.
2. Ózongéppel történő tisztítás
(Komplett fertőtlenítéshez kérje a habos tisztítást is.)
(30 perces kezelés – utána min. 15 perc szellőztetés javasolt)
Ez jelenleg leghatásosabb és egyben a legjobb autóklíma fertőtlenítés ami a kabinban történik.
Gépünkkel az egész autó utasterét fertőtlenítjük.
Nagy teljesítményű ózongépünkkel ózont juttatunk a gépkocsiba, amit a klímarendszerrel folyamatosan keringetünk. Az ózon az elérhetetlen részeket is fertőtleníti. A kárpitokban esetlegesen előforduló atkákat elpusztítja. A vírusokat, baktériumokat, gombákat maradéktalanul elpusztítja. A biztonsági övről, a gombokról, a kormánykerékről, a váltógombról, stb. mind-mind megöli a kezünkkel bejuttatott fertőzéseket is.
Az ózont már a fogászatban is használják. Az ózon az egyik legerősebb fertőtlenítő anyag, ami 600-3000-szer hatékonyabb fertőtlenítő hatású, mint a klór. Minden mikroorganizmust, mint például baktériumok, vírusok, penész, gomba, elpusztítja, megsemmisíti. Teljes fertőtlenítéshez kérje a habos tisztítást is.
Nagy teljesítményű ózonos fertőtlenítés
Nincs ellentmondás, minden vírus, atka, baktérium, gomba, stb. maradéktalanul elpusztul autójában,
ha a gépünket használjuk a fertőtlenítésre. Kerülje el a klímától való megbetegedéseket.
Olyan autóknál, ahol nem volt minden évben tisztítva a klímarendszer és már kellemetlen szagok is vannak a kabinban, mindkét tisztítási rendszert javasoljuk, a kettő együtt hat a legjobban. A hab “lemossa” a lerakodásokat, az ózon fertőtleníti az utasteret.
Kérjen egy időpontot az autóklíma fertőtlenítésre: ITT